Vad den nya generationen ser ut i ett hem
Vill och behöver förändras genom åren eftersom vi kan se några olika prioriteringar vad ett årtusende vill ha i sitt hem. Som vi är medvetna har millennialsna vuxit upp omgivna av teknik och anslutning. De vill vara anslutna hela tiden och kunna styra saker via teknik. Tillbaka på 1900-talet önskade alla som vill ha apparater som fungerade ordentligt - som mikrovågsugn, spis, kylskåp, etc. Nu har tusenåren lampor som kan slås på och av med sina mobiltelefoner och persienner som kan öppnas och stängas via deras teknik också.
Som du kan se, önskade många människor från den nya generationen nya apparater till sitt första hem. Det här kan innehålla ett kylskåp som berättar för vilka matvaror du behöver, som är ansluten via WIFI, eller vissa kan välja ett tilltalande kylskåp som är rostfritt stål. Alla vill ha ett stort sovrum och detta "vilja" har inte riktigt förändrats mycket under åren. Ett 2-bil garage är den viktigaste nödvändigheten mest tusenåriga väljer, vilket är genomförbart och vettigt beroende på var i världen du bor. Om du bor i ett land med snö kan jag förstå denna önskan.
Energilagring blir allt populärare då vi långsamt byter till att minska energin vi använder. Det här är en bra väg för den yngre generationen att gå mot, eftersom det är bättre för vår miljö. Ett lyxigt kök och stengolv är en annan stor nödvändighet som den nya generationen skulle vilja ha eftersom det ser ut som "lyxigt". De vill ha det bästa av det bästa, särskilt när de är värd för sina vänner och familj över till middag. Vem vill inte ha ett stort kök att underhålla i?
En färdig källare är vanligtvis ett måste för den nya generationen, eftersom de inte verkar vara så praktiska och beroende mer av tekniken. Detta kommer att göra deras liv enklare och effektivare. Platsen är en stor faktor när det gäller deras behov och behov i ett hem. De vill vara på bästa möjliga plats, även om det kostar extra. De måste vara omgivna av allt i närheten av deras plats. Det är meningslöst men beroende på hans eller hennes ekonomiska situation är det inte alltid möjligt för alla. Plats är en nyckelfaktor för många människor, inte bara den nya generationen när det gäller att hitta den perfekta platsen. Ingen vill vara på en plats som de inte föredrar; livet är för kort för att inte njuta av ditt hem. Att vara på plats av ditt val spelar en roll i din hälsa. Studier visar att om du pendlar i timmar varje dag ökar det stressen. Om du köper en plats där du inte behöver pendla, kommer du inte att ha så stort problem i det området.
Naturligtvis är ett smart hemsystem som jag nämnde tidigare i artikeln mycket viktigt för vissa människor i den nya generationen. Folk vill minimera arbetet nuförtiden och göra saker på "smart" sätt. Varför gå upp och öppna dina persienner eller sätt på dina lampor när du kan berätta för din telefon att göra det för dig. Varför gå igenom ditt kylskåp och skåp för att se vad du behöver när din lista kan uppdateras från ditt kylskåp och skickas till din telefon? Varför inte ha allt på en timer så att du inte behöver justera din värme på natten eller på morgonen - det vet redan vilken temperatur du vill ha på? Det är väldigt smart och effektivt att designa ett hem så här, men det är också dyrt. Återigen kommer din ekonomiska situation att avgöra hur smart deras hem kan vara.
Som du kan se, önskade många människor från den nya generationen nya apparater till sitt första hem. Det här kan innehålla ett kylskåp som berättar för vilka matvaror du behöver, som är ansluten via WIFI, eller vissa kan välja ett tilltalande kylskåp som är rostfritt stål. Alla vill ha ett stort sovrum och detta "vilja" har inte riktigt förändrats mycket under åren. Ett 2-bil garage är den viktigaste nödvändigheten mest tusenåriga väljer, vilket är genomförbart och vettigt beroende på var i världen du bor. Om du bor i ett land med snö kan jag förstå denna önskan.
Energilagring blir allt populärare då vi långsamt byter till att minska energin vi använder. Det här är en bra väg för den yngre generationen att gå mot, eftersom det är bättre för vår miljö. Ett lyxigt kök och stengolv är en annan stor nödvändighet som den nya generationen skulle vilja ha eftersom det ser ut som "lyxigt". De vill ha det bästa av det bästa, särskilt när de är värd för sina vänner och familj över till middag. Vem vill inte ha ett stort kök att underhålla i?
En färdig källare är vanligtvis ett måste för den nya generationen, eftersom de inte verkar vara så praktiska och beroende mer av tekniken. Detta kommer att göra deras liv enklare och effektivare. Platsen är en stor faktor när det gäller deras behov och behov i ett hem. De vill vara på bästa möjliga plats, även om det kostar extra. De måste vara omgivna av allt i närheten av deras plats. Det är meningslöst men beroende på hans eller hennes ekonomiska situation är det inte alltid möjligt för alla. Plats är en nyckelfaktor för många människor, inte bara den nya generationen när det gäller att hitta den perfekta platsen. Ingen vill vara på en plats som de inte föredrar; livet är för kort för att inte njuta av ditt hem. Att vara på plats av ditt val spelar en roll i din hälsa. Studier visar att om du pendlar i timmar varje dag ökar det stressen. Om du köper en plats där du inte behöver pendla, kommer du inte att ha så stort problem i det området.
Naturligtvis är ett smart hemsystem som jag nämnde tidigare i artikeln mycket viktigt för vissa människor i den nya generationen. Folk vill minimera arbetet nuförtiden och göra saker på "smart" sätt. Varför gå upp och öppna dina persienner eller sätt på dina lampor när du kan berätta för din telefon att göra det för dig. Varför gå igenom ditt kylskåp och skåp för att se vad du behöver när din lista kan uppdateras från ditt kylskåp och skickas till din telefon? Varför inte ha allt på en timer så att du inte behöver justera din värme på natten eller på morgonen - det vet redan vilken temperatur du vill ha på? Det är väldigt smart och effektivt att designa ett hem så här, men det är också dyrt. Återigen kommer din ekonomiska situation att avgöra hur smart deras hem kan vara.