Köparna tar för lång tid att köpa ett hus - det är vad som händer på fastighetsmarknaden
Oavsett om människor är fast bestämda eller ständigt obeslutsamma, finns det ett obestridligt faktum: köpare av nya fastigheter tar 124 timmar att hitta sitt drömhem och köpa det. På en analys baserad på ett urval av 2 000 potentiella köpare konstaterades det att mer än 10 dagar behövdes innan man undertecknade ett försäljningskontrakt.
Men vad beror denna nästan dramatiska ökning av tiden mellan förköpsfasen och det faktiska köpet?
Generellt sett är det en attityd som härrör från en grundläggande osäkerhet. Kanske de nationer där detta fenomen är koncentrerat garanterar inte en grad av öppenhet så att investerare kan ta det steget i total lugn och ro.
Hur kan säljare hantera denna situation? Och framförallt, vad kan vara lösningen för att de ska kunna segmentera sin egen efterfrågan för att undvika dessa stalled faser?
För att främja ett snabbare möte mellan utbud och efterfrågan är det nödvändigt att inkludera så många detaljer som möjligt i din annons för att garantera en övergripande vy som kan skapa en tydlig och lättförståelig bild för alla framtida hemmedrivare.
Enligt statistiska undersökningar faktum, framför allt de nya Millennials, som vi vet dominerar den globala scenen på fastighetsmarknaden, bor på de detaljer som kan vara extremt diskriminerande vid val och val av fastighet.
Innan du väljer en fastighet ägnar du köpare mellan 21 och 29 år mycket tid till den detaljerade analysen av varje detalj i fastigheten, före inköpsfasen. Mindre tid används istället av portföljerna hos män i åldern 30-39 år, kanske just på grund av mer överkomliga behov som ges både efter ålder men också av de ansvarsområden som är begränsade till arbets- och / eller familjesfären.
Enligt undersökningen som tidigare rapporterats skulle det vara mer användbart för köparna och snabbare för säljare att spendera mer tid på att titta på förhand på detaljerna i fastigheten, snarare än det fysiska besöket om samma, om de inte redan är i början, alla är närvarande De nödvändiga förutsättningarna som ger en tillfredsställande bild av huset i fråga.
Du kommer att förstå väl att nyckeln till allt gravitates kring konceptet av att idéer följs och konkretiseras av detsamma i dina drömmars hus.
Den otrygga ekonomiska situationen runt om i världen, utlösen av den globala krisen, har uppmuntrat köpare från hela världen att välja egenskaper med en mer kritisk anda som hypotetiskt kunde tillgodose deras behov.
Anledning varför de berömda 124 timmarna, som tidigare var vanliga att välja, inte är ett symptom på en kris på fastighetsmarknaden eller om försäljarnas oförmåga att ansluta sig perfekt till efterfrågesidan. Men allt kommer från en stark mognad i de framtida köparens portföljer att innan de gör ett så viktigt steg vill de se till att de har alla rättiga uppgifter för att göra det!
Men vad beror denna nästan dramatiska ökning av tiden mellan förköpsfasen och det faktiska köpet?
Generellt sett är det en attityd som härrör från en grundläggande osäkerhet. Kanske de nationer där detta fenomen är koncentrerat garanterar inte en grad av öppenhet så att investerare kan ta det steget i total lugn och ro.
Hur kan säljare hantera denna situation? Och framförallt, vad kan vara lösningen för att de ska kunna segmentera sin egen efterfrågan för att undvika dessa stalled faser?
För att främja ett snabbare möte mellan utbud och efterfrågan är det nödvändigt att inkludera så många detaljer som möjligt i din annons för att garantera en övergripande vy som kan skapa en tydlig och lättförståelig bild för alla framtida hemmedrivare.
Enligt statistiska undersökningar faktum, framför allt de nya Millennials, som vi vet dominerar den globala scenen på fastighetsmarknaden, bor på de detaljer som kan vara extremt diskriminerande vid val och val av fastighet.
Innan du väljer en fastighet ägnar du köpare mellan 21 och 29 år mycket tid till den detaljerade analysen av varje detalj i fastigheten, före inköpsfasen. Mindre tid används istället av portföljerna hos män i åldern 30-39 år, kanske just på grund av mer överkomliga behov som ges både efter ålder men också av de ansvarsområden som är begränsade till arbets- och / eller familjesfären.
Enligt undersökningen som tidigare rapporterats skulle det vara mer användbart för köparna och snabbare för säljare att spendera mer tid på att titta på förhand på detaljerna i fastigheten, snarare än det fysiska besöket om samma, om de inte redan är i början, alla är närvarande De nödvändiga förutsättningarna som ger en tillfredsställande bild av huset i fråga.
Du kommer att förstå väl att nyckeln till allt gravitates kring konceptet av att idéer följs och konkretiseras av detsamma i dina drömmars hus.
Den otrygga ekonomiska situationen runt om i världen, utlösen av den globala krisen, har uppmuntrat köpare från hela världen att välja egenskaper med en mer kritisk anda som hypotetiskt kunde tillgodose deras behov.
Anledning varför de berömda 124 timmarna, som tidigare var vanliga att välja, inte är ett symptom på en kris på fastighetsmarknaden eller om försäljarnas oförmåga att ansluta sig perfekt till efterfrågesidan. Men allt kommer från en stark mognad i de framtida köparens portföljer att innan de gör ett så viktigt steg vill de se till att de har alla rättiga uppgifter för att göra det!